Uttråkad

Börjar längta efter att börja jobba igen. Det är inte riktigt min grej att gå hemma och ta det lugnt. Jag är uttråkad! Som tur är mår jag mycket bättre så imorgon ska jag jobba igen och då ska jag till en skola och undervisa. Vill komma igång med träningen också men jag får nog hejda mig lite så jag inte går ut för hårt och blir sjuk igen. Till helgen kanske jag kan köra lite för då har jag inget planerat vilket är första helgen på länge.

Ikväll ska jag bosätta mig vid tvn och titta på Sofias änglar och sen antingen 30 grader i februari eller den nya Smash. Händer mycket spännande i mitt liv för tillfället eller kanske inte.

2012-02-27 @ 16:21:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0