Besök

Jag har haft besök i helgen därav dåligt med inlägg här. Anton, en kompis från Nyköping, kom i fredags och åkte för en halvtimme sen. Vi har haft en lugn helg med mycket prat, god mat, vin, filmtittande och lite sightseeing av Motala. Trevligt att ha sällskap och få visa hur jag har det.

Ska laga mat och förbereda mig inför morgondagen. Då ska jag nämligen börja med undervisningen. Det har jag sett fram emot. Först på schemat står föreställning kl.10.00 då några av mina kollegor ska spela. Sen är det dags för lunchträning för hurtiga jobbarkompisar. Då ska det svettas! Efter lunchen ska jag planera och kl.16.30 startar barndansen och kl.18.00 är det dags att gå hem. Tror att det blir en bra start på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0