Första dagen på jobbet

Ingen mjukstart precis men jag gillar ju full fart. Dagen började med personalmöte och jag fick träffa min kollegor. Kommer bara ihåg hälften av namnen men det ger sig nog efter hand. Efter det blev jag intervjuad och fotad av Corren och MTV (de lokala tidningarna) vilket sedan följdes av arbetslagsträff. Sen var det dags för lunch och jag fick chansen att småprata med några av mina arbetskamrater. Supertrevliga allihopa:)

Efter lunch fixades kort till mig så jag kan ta mig in där jag behöver, exempelvis danssalen. Sedan var det bara att sätta igång och styra upp dansgrupperna utefter de anmälningar som kommit in. Hittills har ca 40 personer anmält sig men alla tror att det kommer ramla in fler anmälningar nu när skolorna börjat igen och reportagen om mig och undervisningen kommer ut i tidningarna. Som det ser ut nu kommer jag undervisa måndag, onsdag och torsdag 2-4 lektioner per eftermiddag/kväll. Känns ganska behagligt faktiskt. De sista två timmarna på jobbet gick till att ringa runt till de som visat intresse och meddela tid. Usch vad trött jag blev på min egen röst. Hann inte ringa alla heller utan det är bara att fortsätta imorgon.

Har tagit en promenad för att rensa huvudet och ätit middag och känner mig väldigt trött nu.
Får se hur morgondagen blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0