Körövning

Idag var körledaren frisk så det blev 2 timmars körövning inklusive fikapaus. Det var ganska svåra stycken och min sångteknik är som bortblåst. Hoppas verkligen att jag övar upp den igen för nu är det slisamt för rösten och dessutom låter det inte särskilt bra. Men det är roligt att få sjunga och övning ger färdighet sägs det ju.

Har nyss skypat med David som är i USA. Det var inte så lätt att höra honom och det var ganska lång fördröjning men härligt att få pratas vid lite.

Har inte haft några lektioner idag och har fått ganska mycket administrativt jobb gjort. Startade en ny dansmixgrupp eftersom jag hade 10 reserver så nu kommer jag ha 2 barndans, 3 dansmix, 1 balett och 2 jazzlektioner per vecka. Det känns bra. Fick göra om mitt schema lite men det blev till det bättre för nu kommer jag sluta kl.14 på fredagar. 94 elever har jag nu så kanske kommer jag upp i 100 som jag hoppats på:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit! 94 barn! Fast du är ju bra på ansikten, så det kommer ju gå lätt1 :)



Slutar klockan 14 på fredagar alltså. Det är ju en väldigt bra start på helgen. Nu bor vi ju sådär nära igen, helt klart upplagt för ett besök inom snar framtid! :)

2012-01-25 @ 15:23:16
Postat av: Johanna

Ja det var längesen vi hördes nu, men vi hörs i helgen. Är sugen på lite systermys nu! :)

2012-01-27 @ 08:31:21
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0