Lägenhetsfix

Mamma och pappa har varit hos mig idag och hjälpt mig att få till lägenheten. Vi har haft fullt upp hela dagen eftersom det inte alltid går som man har tänkt sig. Digitalboxen får vi inte att funka trots hjälp från grannar och Telias support kunde inte heller hjälpa oss för vi kom inte ens fram. Satt 45 min i kö och när vi hamnade som nummer ett i kön så blev vi bortkopplade. Stor suck! Provade då att ringa upp igen och hamnade på plats 15! Då gav vi upp. Jag har i alla fall SVT 1 och 2, TV4, TV6 och jag kan kolla på DVD om jag vill så jag klarar mig men det är irriterande. Det blir kommande veckans projekt att få det att fungera.

Men annars har det gått bra. Jag har nu gardiner i kök, vardagsrum och sovrum och lampor så att jag ser ordentligt. Vi har också möblerat i vardagsrummet och satt upp lite tavlor. Nu är det riktigt hemtrevligt. Har några flyttkartonger kvar att packa upp men det tar jag med ro. Det känns som ett hem nu och jag trivs mer och mer.
Stor kram till mina föräldrar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0