Lång måndag

Dagen började med peronalmöte kl.9 som tog tid idag då mycket datum skulle gås igenom osv. Efter det var det möte i olika produktionsgrupper. Jag sitter med i gruppen som ska planera Musikskolans jubileumskonsert som kommer bli nåt alldeles extra och mitt uppdrag är att koreografera det hela. Roligt!
Klockan 12 var det dags för lunchträning och idag var dem 5 st. Önskar vi kunde köra 2 ggr i veckan för tiden är lite knapp men det är svårt när alla har så olika scheman. Vi har väldigt kul i alla fall och de tycker det är jobbigt vilket är mitt mål.

Efter lunchen gick jag igenom mina lektioner och satt och drack kaffe och pratade med en kollega. 16.30 var det dags att börja undervisa: 2 barndanslektioner och 1 dansmixlektion. Det gick bra idag också men jag var ganska trött när jag cyklade hem strax efter sju.

Nu har jag duschat och ätit och tittar på Familjen Annorlunda.
Imorgon ska jag prova på Coreball 45 min på Feelgood innan jag börjar jobba. Det blir spännande.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, feelgood =) Kul att det finns kvar!

2012-01-30 @ 22:50:58
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0