Lördagens äventyr

Igår åkte jag till Norrköping för att gå på Annas 25-års fest. Buss till Linköping och sen tåg därifrån till Norrköping och det flöt på bra. En aningens bättre kommunikation mellan städerna här nere i södra Sverige.
Jag blev upphämtad av Lotta och Rasmus och vi åkte hem till dem och åt taco's och fixade med Annas present. Hon fick en påse fylld med saker på temat 1987. Bland annat några singlar där Lotta klistrat in Annas ansikte på omslagen: Fyra bugg och en coca cola, I wanna dance with somebody och Oh mama. Med i påsen fanns också godis som fanns 1987: Lakrisal, Hubba Bubba och Malaco-snören.

Strax innan nio var vi framme hos Anna och Philip och där var det trevlig stämning. Mycket folk på glatt humör. Det belv en del alkohol, mycket dans och mycket prat. Jag kände mig poppis som fick dansa bugg med tre killar! Vi körde också klassikers som Hero och Maniac. En mycket lyckad kväll och jag somnade hos Lotta och Rasmus med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0