Nya rutiner

Denna veckan är mitt mål att komma igång med träningen så i morse var jag på Feelgood kl.8.00 för ett 45 minuters coreball-pass. Vi var inte så många så man hade gott om plats men det verkade som de flesta hade gått ett tag medan jag verkligen kände mig som en nybörjare. Övningarna var svåra eftersom man skulle hålla balansen på bollen större delen av tiden. Var ändå nöjd att jag tog mig igenom passet och efteråt kändes det jätteskönt. Bra start på dagen och så hann jag alldeles lagom till jobbet vid nio. Ska försöka få in detta som en rutin då jag inte kan vara med på passen på kvällarna.

Har inte varit så jätteproduktiv på jobbet idag men jag gjorde i alla fall klart en koreografi. Avslutade arbetsdagen med 15 minuter i massagestolen.

Nu är middagen i magen och strax är det dags att cykla iväg till kören.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0