Onsdag

Sov 9 timmar i natt. Känns som det var evigheter sen sist. Tog sovmorgon och fixade med lite av varje hemma och var på jobbet strax före tolv. Idag har min arbetsdag bestått av att:
  • Ringa elever
  • Mailat och svarat på frågor om undervisningen mm
  • Beställt stereo till danssalen
  • Kopierat papper
I dagsläget har jag 57 elever anmälda fördelat på sju kurser så det ser bra ut. Väntar svar från flera också så förhoppningsvis har jag drygt 60 elever innan veckans slut. Mitt mål är ju att alla grupper ska vara fulla och att jag kanske måste starta fler grupper men det är ju ett tag kvar innan kurserna börjar så mycket kan hända.
Har ätit middag och varit på en promenad, jag måste ju utforska stan jag bor i, och nu är jag fast i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0