Så var det fredag igen

Tiden går fortare nu när jag kommit igång med undervisningen och roligt är det också. Positiva elever och föräldrar vilket gör allt mycket lättare och mina arbetskamrater är riktiga guldklimpar allihop. Det känns verkligen som jag hamnat på rätt ställe. Själva Motala känns väl inte sådär jättekul men jag ser fram emot våren och sommaren för så tror jag att staden kommer blomma upp. Tycker fortfarande att det är lite jobbigt att vara hemma i lägeneheten för det är ensamt men jag vänjer mig mer och mer.

Imorgon ska jag möta upp mamma och pappa i Linköping så blir det en tur till IKEA innan de följer med mig hem hit och fixar med lite av varje. Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0