Sammanfattning av de senaste dagarna

Körövningen i tisdags gick bra. Körledaren var sjuk så det blev inte så jättemycket övning utan vi fikade och körde igenom några sånger som de ska uppträda med i helgen. Det var roligt att få sjunga igen och jag var inte så ringrostig som jag trodde.

Igår pratade jag med Lina i telefon och det gjorde mig på bra humör för det var så länge sedan vi pratade. Längtar efter att få umgås med henne också. Annars hände inte så mycket mer. Jag fortsatte med mitt Grey's anatomy- maraton. Snart sett klart säsong 6.

Idag gick jag en sväng på stan på lunchen och råkade shoppa lite. Ett linne och ett par jeans (kors i taket!) på Gina Tricot. Har annars spenderat större delen av dagen i danssalen med att koreografera. Har lyssnat på Neos nya album Reborn eftersom David och Tony har med en låt där. Kolla gärna in låten på Spotify, den heter Let go.

Imorgon kommer Anton hit och stannar över helgen. Det ser jag fram emot:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0