Söndag på Lugngatan

Sov gott och kom inte upp förrän vid elva. Åt frukost med Lotta och Rasmus och fick sen skjuts till tåget. Tack snälla! Resan tillbaka till Motala flöt på ännu bättre och den blev billig eftersom kortläsaren på bussen mellan Linköping och Motala strulade fick jag åka gratis. Det tackar jag för.

Det kom ett par och tittade på skrivbordet som jag lagt ut på Blocket men det passade inte som de tänkt så det finns fortfarande kvar hos mig. Tog en promenad till Östenssons, som är den närmsta matbutiken, och blev lite rosig om kinderna för nu är det nämligen både lite snö och minusgrader.

Ska dricka upp mitt kaffe och fixa lite här hemma, kanske få bort några kartonger till. Blir sedan en lugn kväll för att ladda upp för imorgon då jag börjar jobba. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0