Tidningskändis

Idag var jag med i både MVT och Corren och det var stora artiklar med bilder. Roligt! Mina poser på korten kan ju diskuteras men innehållet var bra. Tyvärr går de inte att se på nätet, bara lite av artikeln i MVT.
Idag har jag spenderat mycket tid till att ringa och svara på mail och det är inte mina favoritsysslor precis. Men det måste göras så det är bara att göra det. Sjukt less på min egen röst. Mycket trevliga männsikor dock som är positivt inställda till dansen och det känns bra.

Kom hem redan vid halv fyra idag och det är så tråkigt att komma hem till en tom lägenhet. Saknar sällskap!

Har pratat ännu mer i telefon men denna gång med mamma, Jojo och Sara och så har jag invigt tvättstugan. Inte den fräschaste tvättstuga jag varit i men torkrummet är typ tio gånger bättre än det på Uddmansgtan så det är ju bra.

Ska strax hämta upp den sista tvätten och sen ska jag se på Hinsehäxan på SVT.

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Venla

Vad kul att du uppdaterar om vad som händer!!! :)

2012-01-10 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0