Väntar...

...på mitt hem, det vill säga flyttlasset. Ringde flyttfirman i förmiddags och då var de i Sundsvall vilket innebär att de kanske skulle komma till Motala senare idag eller imorgon. Eftersom klockan nu är fyra och de även skulle lasta av i Linköping så tror jag att det blir imorgon. De skulle höra av sig när de visste mer och de har de inte gjort ännu. Eftersom jag är en person med kontrollbehov så tycker jag det är jobbigt att gå och inte veta. Men det är nyttig träning. Man behöver inte alltid ha full kontroll. Det kommer lösa sig ändå.

För att fördriva tiden har Jojo och jag varit på stan, där jag råkade köpa en klänning. Vi tog en fika också på Hellmans som är mitt favoritcafé i Nyköping. Jag har köpt en tavla också: 
Kunde liksom inte låta bli:)

Har suttit och jobbat nu på eftermiddagen och känner mig väldigt ambitiös då jag fått ihop en uppvärmningsdans samt börjat på terminsplaneringar för mina dansgrupper. Köpte lite ny musik på Itunes också. Är peppad på att börja jobba nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0