Det var ju där med att planera...

...det tycker jag om och jag gillar när det händer mycket. Så här der det ut framöver:
  • Fredag 6/7: Sång med Mottetkören i Övralid.
  • Lördag 7/7: Therese och Marcus bröllopsfest med Dallas-tema.
  • Söndag 8/7: Åker till Nyköping och firar pappas födelsedag.
  • Måndag 9/7: Träffa David i Stockholm och förhoppningsvis gå på Gröna Lund.
  • Tisdag 10/7: Stockholm och sen tillbaka till Nyköping
  • Onsdag 11/7-Måndag 16/7: Nyköping. 
  • Onsdag 18/7-söndag 22/7: Sara kommer och hälsar på i Motala.
Mycket skoj på G och det känns lyxigt att få vara ledig flera veckor under den bästa tiden på året. Jag njuter!

Kommentarer
Postat av: Maria

Therese och Marcus? Kan det möjligen vara min gamla sångpedagog Therese Klenfeldt? kram

Svar: Ja det stämmer bra:)
Josefine

2012-07-05 @ 18:38:21
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0