Lata dagar i solen

Det har varit kanonväder i Motala i 3 dagar nu så jag har njutit av att ha semester genom att ligga på Varamon och steka. Stort plus är att det tar mindre än tio minuter för mig att cykla dit:) 
Sara och hennes barn har också varit där så jag har hängt en del med dem. Trevligt med sällskap och kul att få leka med barnen.
 
Idag har jag premiärbadat i Vättern. KALLT!!!! Jag har också bränt mig på magen, av alla ställen, så det sved ordentligt i duschen. Hoppsan!
 
Nu har solen gått i moln och det sägs att det ska bli regn igen de närmsta dagarna. Men jag har mycket att se fram emot den närmsta tiden så jag sörjer inte. Härligt att vara ledig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0