Regn, regn och så lite mer regn

Var är sommaren? Ingen sol och ingen värme utan bara regn. Jag blir tokig! På nåt sätt är det lite ironiskt eftersom det är min första betalda semester som jag sett fram emot så länge. Jag brukar nämligen inte ha flyt när det gäller vädret. De flesta av mina födelsedagar brukar vara regniga, min första skolavslutning, studenten och examensdagen bjöd också på regn. Jag vet att jag är väldigt bitter men jag har lite svårt att vara positiv just för tillfället. Ser fram emot att få besök av Sara i veckan i alla fall. Vi brukar kunna roa oss oavsett väder:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, vi lyckades verkligen med vädret på våra första riktiga semestrar. Men som du skrev, vi lär kunna roa oss. Shoppa, fika och prata kan man göra i vilket väder som helst;)

2012-07-14 @ 23:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0