Stockholm

Är nu i Nyköping efter två dagar i Sthlm. Gårdagen vill jag nog utse till sommarens (hittills) bästa dag! Vädret var helt fantastiskt och jag träffade så härliga människor och hade så kul. Först mötte David upp mig vid centralen och vi gick till Kungsträdgården och åt varsin glass i solen. Vi bestämde oss sen för att åka ut till Gröna Lund. Sagt och gjort. Vi ägnade 5 timmar där med att åka berg-och dalbanor, tävla om vem som snabbast kunde slå en klubba och komma upp i 400 poäng (jag vann, se bild), äta, titta på folk och dricka lite vin. När vi kände oss nöjda tog vi en promenad in till stan där vi mötte upp Venla, Göran och Elias för att äta middag på Due Fratelli som är en italiensk restaurang med glutenfri pizza:) Där blev vi kvar ett tag och fick även sällskap av Sebastian och Ida. En riktig Piteå-reunion! Avslutade kvällen med att sitta och prata ute på Skeppsholmen och njuta av den fina utsikten. Idag var både jag och David trötta, dels efter den intensiva gårdagen men också för att ingen av oss sov bra i natt. Därför har vi inte gjort så mycket utan strosat runt lite på stan, där jag råkade köpa en klänning:P, och ätit lunch. Innan jag tog tåget till Nyköping drack vi kaffe på centralen och bara hängde. Mycket nöjd över dessa dagar:)


Kommentarer
Postat av: Marre

Söt du är Josse!! Saknar dig <3

2012-07-11 @ 20:34:36
URL: http://marlenegarcia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0