9 juni 2012

Veckan gick fort och alla dansavslutningar är avklarade. Har fått så mycket beröm denna vecka så jag tror jag växt flera centimeter:) Tack för alla fina ord. Det värmer verkligen!

Igår var det livat i stan för dels var det studenternas stora dag och sen var det även Minivättern som är ett cykellopp för barn. Kul att det händer saker. Idag har Tjejvättern genomförts och det var svårt att ta sig fram i stan bland alla cyklister. Nästa helg är det Vätternrundan som är det största evenemanget här i Motala men då flyr jag iväg på andra äventyr.

Min dag har inte varit så spännande. Började med lite intervaller och orkade springa lite mer än förra gången så jag var ganska nöjd även om jag fortfarande tycker att det är tungt. Städade sedan här hemma och kollade på tapeter. Jag ska nämligen få nya tapeter till sovrummet, förhoppningsvis innan jag flyttar in. Har lite svårt att bestämma mig men något ljust utan för mycket mönster får det nog bli. Annars har jag mest slappat. Vädret har varit grått med några regnskurar så jag tappade liksom lusten att göra nåt.

Nu ska jag titta på Morden i Midsomer, dricka vin och äta chips.

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0