Ännu en helg förbi

I fredags hoppade jag in och var musiklärare på Vätternskolan eftersom min kollega Fredrik var ledig. 8 grupper à 25 min var det och jag gjorde lite klapplekar och ramsor vilket uppskattades. En rolig dag på jobbet:) Åkte och tränade efter det och sen hämtade jag ut min cykel som varit på service. Nu är den som ny igen och jag behövde bara betala 400 kr. Mycket bra!

Igår var jag, Therese, Linda och Catrine och såg en modern version av Svansjön i 3D. Så himla bra! Det var mestadels manliga dansare i bar överkropp så det var en mycket trevlig syn;) Efteråt gick jag och Therese till hotellbaren och drack rosevin och pratade om allt möjligt. Det gillade jag.

Idag har jag packat de tre första kartongerna inför min flytt. Annars har jag mest slappat och pratat i telefon med lite olika trevliga människor. Nu väntar jag in finalen av Mästarnas mästare. Heja Pillan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0