Flyttar igen...

Hela veckan har gått till att packa och städa lägenheten inför flytten på lördag. Idag har det varit superfint väder men jag har varit inne och putsat fönster och persienner och gjort rent element och fönsterbrädor. Det tog BARA 6 timmar! Och då blev varken fönstren eller persiennerna helt rena. Stor suck!
Har njutit av det fina vädret nu på kvällen istället. Var först ute och sprang och efter dusch och middag så var jag ute på en cykeltur. Skönt att byta miljö när det är så rörigt hemma. 
 
Imorgon ska jag hämta nycklarna till nya lägenheten och sen blir det sista rycket med allt innan familjen kommer och hjälper mig med själva flytten på lördag. Ska bli så skönt när detta är över. Då kan jag ta semester på riktigt. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vart flyttar du den här gången? kram

2012-06-28 @ 21:38:36
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0