Personalfest

Igår hade vi personalfest eller snarare familjefest/jobbavslutning hemma hos Therese och Marcus. Vi körde lite tävlingar, fikade och grillade. Vet inte hur många vuxna vi var men det var MÅNGA barn!!! Räknade till 12 barn under 6 år så det var full fart. Tävlingarna hade Therese och jag arrangerat och det var bland annat att sitta i 90 grade vilket jag hade tänkt och vinna men icke då. Jag åkte ut bland de första och Lovisa 8 år vann. Typiskt! Men roligt hade vi och tur med vädret dessutom. Regnet kom inte förrän vi grillat klart och alla satt under tak på altanen. Vid åtta var jag hemma och helt slutkörd.

Idag har jag varit på jobbet men ärligt talat inte gjort så mycket alls men tiden gick ändå. Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar sen är det SEMESTER!!!

Ska strax cykla iväg till Therese och Marcus, igen, och äta middag och dricka rosévin. Skjuter upp det där med att flyttpacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0