Jetlag?

Omställningen till sommartid har ställt till det för mig. Jag är så trött!!! Morgontrött har ju alltid varit men nu är det extremt. Jag vaknar inte till ordentligt förrän nån gång på eftermiddagen och är sen pigg på kvällen då jag borde sova. Måste försöka ändra på detta.

Denna vecka jobbar jag lite extra timmar för på måndagkväll kommer David på besök och stannar till onsdag så då vill jag hinna umgås lite med honom och inte bara jobba. Härligt att ha ett jobb som är så pass flexibelt.

I tisdags provade jag Sh'bam på Feelgood. Ett danspass från les Mills och jag hade inte så stora förväntningar utan hade en föreställning om att det skulle vara ungefär som Zumba vilket jag också tyckte att det var. Inte riktigt min grej men är man inte en van dansare men tycker att det är kul att dansa så är nog Sh'bam ett bra träningspass. Kanske kommer ge det ett försök till med en annan instruktör.

Igår var jag på Bodybalance innan jag började jobba och det ska jag försöka få in som en rutin för det är ett bra sätt att komma igång på.

Nu ska jag dricka upp kaffet och sedan cykla till jobbet. Jobbar ända till kl.20 ikväll. Hej och hå och kör på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0