Sol, shopping och sång!

Innan kalaset igår var mamma, pappa och jag i Tornby (köpcentrum i Linköping) och shoppade lite. Jag köpte ett par randiga tygskor på Stadium, en chockrosa sporttop samt cafébord och två stolar till min uteplats.
Efter kalaset åkte vi hem till mig i Motala. Mamma fixade middag och pappa och jag storhandlade på Maxi. Bäst att passa på när man har tillgång till bil. Efter middagen var vi så trötta så vi gick och la oss.

Idag var det högmässa i Motala kyrka så jag sjöng med Motettkören. Det gick bra trots att vi inte var så många. Roligt att få sjunga inför folk, det var länge sedan. Det blev sillunch hemma hos mig, sommarkänsla, och sen gick vi på en promenad längs vattnet. Solen värmde så när vi kom hem fikade vi ute och invigde mina utemöbler. Underbart! Efter att mamma och pappa åkt så har jag tvättat och lagat matlådor. Nu blir det en lugn söndagkväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga pjucks! :)

2012-03-25 @ 20:35:37
URL: http://joohannac.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka fina skor! Det är sååå mkt sommar-Josse över dem!!! De kommer passa perfekt när vi är ute på promenad och äter glass en varm sommarkväll tillsammans:)

2012-03-25 @ 20:42:41
Postat av: Anonym

Härligt...

Här har våren kommit oxå må jag säga.

Vi har runt 20 grader om vi har tur och sitter för det mästa och solar oss i parken under lunchen.



Vi var även i Paris i helgen och där var det ännu finare varmare och och finare. Ville inte riktigt till baka när man fick känna på lite ordentlig sommar värme redan i slutet av Mars.



Ha det så bra och må väl.

2012-03-27 @ 01:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0