Styrketräning- check!

Idag pallrade jag mig iväg till Feelgood för att styrketräna. Första gången sedan jag fick genomgången för typ 3 veckor sedan, hoppsan! Men jag skyller på att jag varit bortrest och sedan sjuk. I vilket fall som helst så kändes det som jag valt rätt tid att vara där för det var inte alls mycket folk utan man kunde strosa runt bland maskinerna i lugn och ro. Hade bestämt mig för att fokusera på överkroppen eftersom mina ben nog får sitt ändå via dansen och allt cyklande hit och dit. Sagt och gjort så fick ryggen, magen, armarna och axlarna sig en omgång och jag hoppas på lite träningsvärk imorgon. Beach 2012 here I come!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt, bästa är när man är helt själv och kan dansa och sjunga runt bland alla maskiner. Blir så himla mycket roligare då! Kör hårt!

2012-03-04 @ 20:34:35
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0