Utgång i Linköping

Åkte till Linköping igår för att möta upp några vänner från Nyköping. Vi åt tacos och förfestade lite hemma hos Matilda och Andreas i Ryd och sen blev det utgång på NH (Nationernas hus). Förfesten var jättetrevlig och jag var peppad på att gå ut på krogen vilket jag nästan aldrig är. Väl inne på NH försvann mitt partyhumör lite och tröttheten slog till. Det var lite folk och jag bidrog med att dra upp medelåldern kan jag säga. Till och med vakterna såg yngre ut. Ja jag vet att jag inte är gammal men jag fick ändå lite åldersnojja och kände att jag inte riktigt hörde hemma där. Men men, vi dansade och satt och pratade och hade en trevlig kväll ändå. På väg hem blev det nattamat på McDonalds där jag fick lite halvråa pommes och sen slocknade jag på luftmadrassen hemma hos Matilda och Andreas strax efter halv fem på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Axel

I fredags hade vi inne totalt 200, så det var ingen toppenkväll. Kul att du tycker vi i vakten ser unga ut, det är alltid kul, hoppas du tycker vi är trevliga också, det försöker jag alltid vara mot alla, jag har till och med för mig att vi pratade med varandra, för ni var några stycken och ett par berättade att de var från Nyköping har jag för mig.



Lördagskvällen hade vi dock långt över 1000 gäster, kanske skulle kommit då? :)

2012-03-12 @ 00:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0