Här händer det grejjer...

För det första: MIN IPHONE 4S HAR ÄNTLIGEN KOMMIT!!!!!! Jag är såå nöjd och håller på för fullt att lära mig massa roliga saker man kan göra med den. Har pimpat upp den idag också med ett lila skal. Så fin så!

För det andra: Lägenheten ligger ute på Blocket och folk ringer och vill komma och titta på den. Hittills är det fyra personer som bokat tid för visning men förmodligen blir det åtminstone två till. Kanske blir jag av med den redan till 1 juli. Man kan ju alltid hoppas. Första visningen ska jag ha ikväll kl.20. 

För det tredje: Jag åker bort i helgen igen. Imorgon ska jag på Olivers 4-årskalas i Linköping och efter det åker jag med mor och far till Nypan för på söndag ska jag sköta musiken på Jazzgymnasternas avslutning vilket kommer ta hela dagen. Men det ska bli roligt och lite nostalgiskt.

Ska försöka komma ihåg och ta kort så det blir lite mer bildbloggande här. Nu kan jag inte skylla på att jag har en dålig mobilkamera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0