Högt tempo

Dagarna rullar på i ganska högt tempo just nu men det gillar jag.

I söndags var jag "DJ" på Jazzgymnasternas avslutning och det gick bra. Roligt att få träffa föredetta "kollegor" och danslärare och se lite dans. Fick lite inspiration och var på bra humör när jag åkte hem mot Motala igen.

Måndag är min längsta arbetsdag men denna vecka flöt den på bra. Möte, arbetslagsdiskussioner, lunchträning, planering och sen 3 danslektioner. På kvällen kom det en ung tjej och tittade på lägenheten och sen var den dagen slut.

Igår började jag dagen på Feelgood. Lite kondition och mycket styrketräning blev det och jag var lite skakis efteråt. Cyklade sedan till Vätternskolan för att träffa Linda som är danslärare där. Jag hjälpte henne med en koreografi till skolavslutningen och sen utbytte vi lite övningar och tips. Mycket bra! Jag är så trött på mina egena övningar så jag behöver verkligen lite nya idéer. Hon ska lära mig lite Bollywood framöver också. Tjoho!
Fixade med lite av varje på jobbet och vid halv fem var det dags för koreografirep med körerna som ska vara med på lördag. Det var roligt och jag tror att det kommer bli bra. Dagen avslutades med Motettkören och vi övade inför pingst, fina vårsånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0