Uppdatering

Lägenheten är såld vilket innebär att jag flyttar till 1 juli. Slipper dubbla hyror. Hurra!

Vi hade planeringsdag på jobbet igår och vi gjorde en översikt över läsåret 2012/13. Det blir ett händelserikt år och det är så skönt att veta redan nu när man ska jobba helg osv. Planering är bra!

Igårkväll var jag på promenad vid Varamon tillsammans med Therese. Skönt att få röra på sig efter en heldags sittande och trevligt att gå och prata om allt och ingenting.

Idag testade jag på lite intervaller, dvs jag gick och sprang om vartannat längs kanalen. Tanken är att jag ska kunna springa hela sträckan framöver men jag går ut lugnt så jag inte tröttnar. Jobbigt var det i vilket fall.

Klockan 13 kommer Åsa, som jag hyr lägenheten av, och vi ska fika. Kanske blir det årets första utomhusglass vid Borens slussar? Sen vid tretiden kommer David med tåget från Stockholm. Mycket att se fram emot:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0