Dagens händelser

Det är torsdagskväll. Igen! Antar att man trivs på jobbet när man tycker att arbetsdagarna går fort och är på strålande humör när man kommer hem.

I morse ringde klockan 6.45 för att jag hade tvättid. 8.30 var jag hos kiropraktorn och fick beröm för att jag stretchat bra. Snart kanske jag är som vanligt i ryggen igen :)

Arbetsdagen började vid elva och jag och en av mina kollegor var på en träningsskola (elever med särskilda behov) och sjöng/spelade vilket vi kommer göra varje torsdag ett tag framöver. Det var roligt! Kul att göra nåt annat än att lära ut dans. Hoppas att eleverna gillade det också.

Danslektionerna idag gick jättebra, eller i alla fall de två första. Sista lektionen är jag så trött i huvudet att jag inte alltid har koll på vad vi gör. Som tur är har mina elever tålamod. Lokaltidningen intervjuade och fotade lite när vi repade Piratmedleyt. Kul med publicitet :)

Nu sitter jag med en kopp te och försöker komma ner i varv så att jag kan komma i säng snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0