Dålig start-bra avslut

Sov jättedåligt i natt och kände mig helt förstörd när det var dags att gå upp. Förmiddagen var en transportsträcka med möten och det kändes som dagen aldrig skulle ta slut. På lunchen kom Sara Elofsson på besök med sin 2-månaders bebis Oscar. Då blev jag lite piggare. Jag älskar bebisar, för er som inte redan visste det:P Små händer och fötter, lent och fjunigt hår och en alldeles speciell mysig doft. Biologiska klockan tickar på...

Fick inget vettigt gjort innan det var dags för barndans. 1,5 timme bara sprang iväg. Barn är roliga!

Nu ikväll gick jag till Actic trots att det regnade och körde Cxworx igen. Fick en endorfinkick tror jag för efter att ha duschat kände jag mig jättepigg och glad och har gått runt och sjungit här hemma. Träna is the Shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0