Onsdagen den 17 oktober 2012

Jag dras med ryggont och muskelknutar i vaderna och jag förstår inte varför för jag har ju inte tränat mycket senaste tiden utan snarare varit mycket stillasittande. Märkligt! Blir ett besök hos kiropraktorn imorgon så får vi se om ryggen i alla fall blir lite bättre.

Utöver detta mår jag bra och det händer många roliga saker nu framöver. På söndag är det äntligen dags att framföra Mozarts Requiem så vi ska repa hela lördagen och halva söndagen. Mamma och pappa kommer och lyssnar och har även med sig mina nya köksmöbler.

Jubileumskonserten närmar sig också vilket är med lite skräckblandad förtjusning eftersom det känns som jag tagit mig lite vatten över huvudet men det brukar alltid lösa sig till slut. Planering och långa djupa andetag tror jag blir lösningen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0