Var är du John Blund?

En intensiv men väldigt rolig helg är förbi. Konserten igår gick superbra och jag har aldrig sett så mycket folk i kyrkan. Häftigt!

Idag har jag varit övertrött och skrattat åt allt och ingenting. Eftermiddagen gick väldigt trögt och jag bara längtade efter att det skulle bli kväll så jag fick gå och lägga mig. Nu är det kväll men sover jag. Nej! Av nån anledning har jag blivit pigg och kan verkligen inte slappna av och somna. Har försökt tänka på allt möjligt trevligt men det verkar inte hjälpa. Kanske ska prova att läsa lite. Klockan ringer 6.45 imorgon och jag har en LÅÅÅNG dag framför mig så John Blund är mer än välkommen nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0