26 år

Igår var min "riktiga" födelsedag. Jag jobbade hela dagen men åt tårta och fick grattiskramar av mina kollegor. På kvällen var det rep med Motettkören så då sjöng hela kören för mig. Det är inte ofta en 30-manna kör sjunger för en. Nästan så jag blev lite generad...
 
Jag möttes av en present från lillasyster när jag kom hem. Hon hade skickat ett presentkort på H&M och 2 trisslotter. Tack snälla! Vann tyvärr inget på lotterna men men. 
 
Idag börjar jag jobba kl.11 och Charlotte och jag ska ha Stråkverkstad för första gången, ett gäng 7-åringar som vill börja lära sig fiol ska få ha gruppundervisning med oss. Min uppgift blir nog mest att sköta cd-spelaren, sätta rörelser till låtarna och vara lite assistent. Senare på terminen ska jag nog kompa lite på piano också. Hur nu det ska gå? Efter det har jag 3 danslektioner och är nog hemma vid halv åtta ikväll. Full fart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0