Halvvägs in i arbetsveckan

Eller kanske inte riktigt än eftersom jag inte börjat min arbetsdag ännu men tiden går fort.
 
Helgen var trevlig men gick väldigt fort trots att jag inte gjorde så mycket. Vi var några från jobbet som var ute på krogen i lördags. Lite folk och stället vi var på var väl inte riktigt mitt typ av ställe men med trevligt sällskap så funkar det mesta. 
 
Måndagen flöt på med möten, planering och undervisning. Avslutade dagen med att vara på Actic och träna Cxworx och det var jobbigt! Men skam den som ger sig...
 
Igår var det tisdag och det betyder rep med kören. Gick hyfsat. Att sjunga sopranstämman i Requiem är inte lätt kan jag säga men jag kämpar på där också. Snart kanske jag kan ta alla höga toner. En månad kvar till konsert. 
 
Den här dagen startades med Bodybalance. Nytt pass och jag kände mig så dålig. Svag och osmidig! Instruktören sa dock att det tar ett tag att komma in i det så om ett par veckor kanske det känns lite bättre. Nu sitter jag och dricker kaffe innan det är dags för jobb. Först blir det planering med Linda och lunch innan det är dags för Stråkverkstad på Vätternskolan. Efter det har jag 3 danslektioner i rad. En intensiv men rolig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0