Klantarsel!

Kände mig duktig som städade i förmiddags och lukten av såpa är trevlig när man kommer hem. Varför ska jag då förstöra det genom att tappa knäckemackan med makrill och tomatsås??? Soffbordet, iphonen, golvet samt ett block och två pennor blev drabbade. Hurra! Egentligen ingen katastrof men är man trött och hungrig så blir man rätt så irriterad.

Den här veckan har gått jättefort men det har varit en bra vecka. Fortfarande lite stressad över alla koreografier jag måste få till men det ska nog lösa sig.

Imorgon åker jag till Nyköping efter jobbet och stannar över helgen. På lördag blir det ett besök hos farmor och farfar och senare blir det nog bio med Anton, Jessica och Jeanette. Klockan 8.30 på söndag ska jag infinna mig på Rosvalla för att ha kurs med ledarna i Jazzgymnasterna. Det blir roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0