Ledig helg!

Det här är den första helgen sen jag började jobba, 10 augusti, som är helt ledig. Inget jobb, ingen resa nånstans. Så skönt! Jag har haft mycket roligt för mig de senaste helgerna men det är skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt. 
 
Igår hade jag tänkt att träna Cxworx men efter att cyklat fram och tillbaka till Maxi i regn så tappade jag lusten. Det blev godis och slöande i soffan istället. Gick och la mig före elva vilket bara händer på fredagar.
 
Sovmorgon idag. När hände det senast??? Har städat lite, lagat fisksoppa, plockat ner sommarskor i förrådet och gått runt och sjungit :) Ikväll ska jag och Charlotte ut och äta och sen vidare ut på nån krog. Det blir trevligt tror jag. Hoppas det slutar regna tills dess.
 
Imorgon ska jag träffa en person jag aldrig träffat förut. Nervöst men mest spännande...
Ska laga mat och förbereda lite av varje inför kommande vecka också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0