Sammanfattning av helgen

Helgen i Nypan var lyckad :) Hann med det jag planerat och lite till. Shoppade lite på lördagen och var på en långpromenad med mamma i det soliga vädret. Där emellan var jag hos farmor och farfar och lördagen avslutades hemma hos Anton tillsammans med Jeanette och Kristoffer. Vi spelade Med andra ord och mitt lag vann mest ;)

Klockan 8.30 i söndags var jag på plats på Rosvalla där jag hade kurs med ledarna i Jazzgymnasterna fram till kl.12. Det var jättekul och det gick bättre än jag trott. Förhoppningsvis blir det uppföljning i januari. Efter en god lunch och kaffe tog jag tåget tillbaka till Motala, trött men glad och nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0